måndag, april 21, 2008

Better In Time

2007 var inte något bra år. Inte för mig i alla fall. Och det tog liksom inte slut på eländet. Visst var det massor av kul och bra som hände emellanåt men sen hände det alltid nåt nytt som bankade mig i huvudet igen. Innan jul lovade jag en kollega att 2008 skulle bli ett bättre år. Att jag skulle vara gladare, må bättre och framför allt ta lite bättre beslut. Än så länge har det gått ganska bra. 2008 är ett bättre år än det förra. Och nu kan jag också påminna mig om något som jag redan visste sedan innan. Att livet vänder, det går vidare och saker ljusnar även när det inte känns så. Det är nyttigt att påminna sig om det ibland tror jag. Men det tog en hel massa lyssningar av Leona Lewis 'Better In Time' innan det kändes så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar