tisdag, april 15, 2008

Never Say Never

Inte mycket skrivet idag. Full fart och möten stup i kvarten. Men det här kan jag i alla fall säga, man ska aldrig säga aldrig. Det har blivit ett av mina slagord de senaste åren och det blir bara mer och mer sant. Det finns så mycket man tror att man vill eller inte vill, folk man vill träffa eller inte träffa, arbetsplatser eller bostäder man vill ha eller inte. I vissa perioder är man stensäker på att man absolut inte vill ha det på ett speciellt sätt bara för att nåt år, nån dag eller en stund senare komma på att det verkar ju riktigt bra. Zeta tex, hon och hennes man ville för nåt år sen absolut inte bo i det området dom nu bor i och stormtrivs. Jag tackade nej till en skuldfri 2a på Söder när jag flyttade hem från universitetet för massa år sen, bara för att jag absolut inte kunde tänka mig att bo på Söder. Det ångrar jag fortfarande...Men men. Hur som helst, ikväll blir ett till bevis på att man aldrig ska säga aldrig. Nu ska jag i väg och se vad det blir av det.

1 kommentar: