fredag, maj 16, 2008

Fredag


Äntligen fredag. Den här veckan har gått fort men det ska bli skönt med helg. Speciellt eftersom jag är lite trött idag. Det blev sent igår men roligt var det. Jag var på ett strålande humör hela kvällen. Det var Arne med, jag sprang på honom igår. Rösten och Cliff höll stämningen uppe och jag tror att alla hade riktigt kul. Dansade gjorde vi också, det var ett tag sen. Men nu är det dags att bege sig till jobbet med paraplyet i högsta hugg. Tyvärr har jag inget fint paraply från Lisbeth Dahl men det får gå ändå. Det ska bli härligt att gå på bio ikväll och hänga med Grisen.
Bild lånad från Lisbeth Dahl

2 kommentarer:

  1. köpte det här paraplyet i danmark i somras, känner mig som mary poppins! det e lovly! nattixx

    SvaraRadera
  2. Åh, det passar i det nya underbara huset som handen i handsken!

    kram

    SvaraRadera