lördag, maj 17, 2008

Tjänster och Gentjänster

Idag var det gårdsstädning. Inget bra väder och ingen bra uppslutning så vi valde att ställa in grillfesten vi brukar ha. Men fint blev det! Vi slängde en massa skräp, det är alltid skönt att rensa ur och få mer plats. Jag hoppas att vädret vänder snart igen för det här är ganska värdelöst. Kallt regn kan man vara utan.

Känner mig lite irriterad på en person som fortsätter att be mig om saker trots att jag inte får nåt tillbaka. Menar inte att jag bokstavligt talat måste få grejer så klart och jag har inga som helst problem med att hjälpa till, fixa och trixa för att hjälpa vänner och bekanta. Men ibland tar det bara stopp, det känns inte roligt längre. Det måste finnas en balans i det man gör och det gör det inte just nu. Det stör mig. Men nu ska jag träffa mina kusiner och det gör nog att jag blir på bättre humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar