tisdag, juni 03, 2008

Avhållsamhet

Bara för att Zeta försöker få mig att leva som en nunna så ringde en kille och tyckte att vi skulle äta lunch och sen träffade jag en annan kille på Söder och hade ett härligt samtal igår eftermiddag. Han var nog inte så gammal men snart lärare/coach i mindfulness vilket förmodligen fick honom att framstå som äldre och lugnare än vad han var. Jag har ju inte gått med på paktförslaget än men antar att jag måste bestämma mig inom kort om inte Zeta ska bli galen. Kanske kan det vara bra att leva i avhållsamhet i en längre period. Men det verkar lite tråkigt.

2 kommentarer:

  1. men vi kan väl göra en liten kompromiss? fokus på dig inte på en massa killar. sju månader är ju inte så lång tid :)

    SvaraRadera
  2. Precis, jag messade just ett kompromissförslag. hoppas du accepterar det...

    SvaraRadera