lördag, juni 14, 2008

Fotboll Med Foxy

Stackars Foxy. Hon har verkligen inte träffat mig under dom bästa omständigheterna senaste gångerna. Förra gången hade jag varit ute sent natten innan och idag var jag så trött att jag bara kunde ligga på hennes soffa och titta på fotboll. Förkylningen är nästan borta med tröttheten är kvar och den är stark på ett sätt som jag inte riktigt förstår. Men så är det väl ibland. Nån sa nångång att det är märkligt att man alltid försöker analysera och älta när man är nedstämd, ledsen och trött. Varför måste man försöka förstå vad det beror på och gräva ner sig i detaljer. När man är glad och lycklig och mår bra så sitter man ju inte och funderar så mycket på exakt varför man är det, man är bara uppe i känslan av att vara lycklig och ha flow. Man kanske bara kan tillåta sig själv att må som man mår utan att tänka så mycket. Men först måste jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar