onsdag, juni 04, 2008

Kramar & Komplimanger

Innan jag försvinner ner i soffan framför Grey's Anatomy så måste jag skicka en komplimang som jag tänkt på i flera dagar men inte fick till sist. Dr B var nämligen så himla himla snygg i lördags på tjejmiddagen. Vacker blus, sommarsnygg och jätte fin. Synd att jag inte sa det då men jag passar på att säga det nu. Och sen blev jag så himla glad över en ärlig, innerlig kram jag fick idag. En sån där kram som man känner hela vägen in till hjärtat, när någon verkligen kramar om och menar det. Det är underbart att få såna kramar och jag blev väldigt glad för den. Men nu är det dags för soffan.

2 kommentarer:

  1. Oj vad glad jag blir! Siktade på lite Saint Tropez-känsla, men var rädd att jag hamnat närmare Miami Vice...

    SvaraRadera
  2. Vad du än siktade på så blev resultatet fantastsikt! Du var verkligen skitsnygg :)

    SvaraRadera