måndag, juli 21, 2008

Soffpotatis

Eftersom jag fortfarande är lite krasslig tänkte jag ligga här och krya på mig. Vädret passar ju för det också. Men grejen är att det där som kan verka så mysigt i tanken, att ligga och kolla DVD och dricka te, är så förbannat tråkigt när man inte är sugen på det. Jag försöker verkligen men vankar mest fram och tillbaka i min lägenhet. Och äter gör jag också hela tiden, mest för att jag inte har nåt bättre för mig. Tyvärr lekte jag Martha Stewart igår och bakade en paj fylld med egenhändigt plockade hallon så den håller jag nu sakta men säkert på att äta upp. Bit för bit. Inte alls bra för bikinitiderna. Tur att jag åker utomlands snart igen.
Bild lånad från Icakuriren

3 kommentarer:

  1. krya på dig!! hoppas få se dig här ute snart!!kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Hinner ju tyvärr inte komma förbi innan jag drar så det får bli i augusti.

    Kram

    SvaraRadera