lördag, augusti 23, 2008

Nollställning

Det är en hel del runt omkring mig som har lite röriga relationer just nu. Det är så klart inte så ovanligt, relationer kan vara besvärliga. Men det är några som undrar och funderar just nu. Det kan gälla relationen till kollegor, vänner, familjemedlemmar eller partners. För min del handlar det ofta att försöka bli nollställd och ge mig själv tid att tänka och känna efter. Då brukar svaren och känslan för hur man vill ha det komma. Men det är lätt att bara rusa på och vara otålig. Och det är otroligt svårt att ta konflikter och beslut som leder till stora förändringar. I alla fall för mig. Nu har jag i alla fall slutat undra om den där personen som jag inte hört av. Det är skönt. Och det funkade att släppa taget och ändå nå dit jag ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar