söndag, augusti 10, 2008

Rensning

Efter en sån här helg med mycket sena kvällar drabbas jag ofta av en stark vilja av att leva sundare och bättre. Det brukar inte hålla så länge men ett litet tag har jag energi till att städa, handla nyttigt, rensa ur garderober och skåp och rensa kroppen på allt det där man satt i sig under helgen. Detoxkuren som jag har blivit rekommenderad startar i morgon. Vet inte om det kommer hjälpa massa men det leder nog i alla fall till att jag skärper till mig en vecka eller två. Men helgen var bra. Way Out West är en grym festival. Bra område, jätte fin VIP, bra bokningar, snälla vakter, glada besökare. Bra helt enkelt. N*E*R*D fick marken att gunga och Kelis var så cool och snygg som bara hon kan vara även om hon valde lite fel låtar igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar