tisdag, september 16, 2008

Häxkonster

Det finns en hel människor som bara tycker att det är hokus pokus men jag vet att jag och många med mig påverkas av fullmånen. Det har ofta hänt när jag gått runt och klagat på att jag har drömt konstigt och inte kunnat sova ordentligt att vänner och kollegor stämt in och berättat att dom också haft några oroliga nätter precis runt fullmåne. I sördags var det en hel del av oss som låg och vred och vände på oss och nu igår så var det fullmåne. Jag drömde konstiga och ganska otäcka drömmar och hade svårt att komma upp ur sängen i morse. Och häxkonster eller inte, för min del beror det definitivt på fullmånen. Det här hade helt klart varit ett ämne för Magica som var förbi kontoret igår. Hon såg ganska pigg ut tycker jag. Skickar läkande tankar till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar