måndag, september 15, 2008

Mysfaktor

Jag körde ut till Dreamhouse igår. Äntligen fick jag se huset annat än på bild och jag kan säga att det är ännu vackrare i verkligheten. Det är en sån skillnad att bygga och inreda något för att verkligen bo och spendera ett liv i ett hus än att bo lite provisoriskt som jag känner att jag gör. Trots att jag trivs bra i min lägenhet så saknar den en del saker som jag inte vill leva utan på längre sikt. Saker som jag alltid kommer överväga att flytta för att få. Som balkong, badkar och tvättmaskin. Så frågan är som vanligt om jag ska vänta ut tiden eller se mig om efter ett ställe som har åtminstone några av dom sakerna för att få ökad mysfaktor och livskvalité. Dreamhouse har tex badkar på tassar, bastu och öppen spis och det är ju helt underbart när man är frusen så här års.

Bild lånad från Badrumsportalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar