tisdag, oktober 14, 2008

Mitt Hem Min Borg

Fick plötsligt en lust att göra om lite här hemma nu när finanskrisen har fått mig att inse att det kanske inte är läge att leta ny bostad. Så jag kollar upp lite nya möbler, kuddar och idéer. Känner mig faktiskt ganska inspirerad. Och nu på hösten vill jag helst fylla hela lägenheten till bredden med underbara doftljus från Durance. Lina som har shoppen C'est La Vie har ljus och fina saker. Kanske att jag ska shoppa lite där.

Bild lånad från Frenchsoaps

2 kommentarer:

  1. Jaa - åh vad mysigt och inreda. Jag ska flytta om en månad och DÅ jäklar. Jag har inte lagt ner några pengar på o göra det hemtrevligt - har bott här i 6 mån men jag har aldrig riktigt trivts i denna lägenhet men nu - om en månad ska jag göra min lägenhet såååå mysig med massa ljus, kuddar och fina saker - som du nämnde ovan :) Köpte även en inredningstidning härrom dagen - förresten var det jag som skrev kommentaren nedan :)

    SvaraRadera
  2. Det är sååå värt det att lägga pengar på tycker jag. För mig är det jätte viktigt att trivas hemma. det ska kännas som en varm och trygg miljö att komma hem till och samla krafter. Så kan du sitta där med ljus och kuddar och läsa en bra bok. Härligt!

    xx

    SvaraRadera