söndag, november 16, 2008

Pakten Med Zeta

Nu börjar det faktiskt snart dra ihop sig mot 2009 och slutet för pakten med Zeta. Jag har skött mig ganska bra tror jag och pakten är inte bruten (än). Jag fick förhandla om en del regler innan jag gick med på pakten och dom nya, lite mer lösa reglerna har jag följt så gott jag har kunnat. Det har varit nära regelbrott ett par gånger och ibland har jag funderat över vad den där jävla pakten ska vara bra för egentligen. Men så har det ändå flutit på och veckorna har gått. Nu börjar det snart dra ihop sig till utvärdering så jag hoppas att Zeta sitter hemma på kammaren och klurar riktigt mycket här framöver.

2 kommentarer:

  1. Detta MÅSTE ju bara firas ordentligt. Ska vi inte ta och spika ett datum? Platsen är ju ganska given och eftersom jag fortfarande inte lyckats skramla fram något lämpligt smycke så är kalaset "on me".

    SvaraRadera
  2. Mycket mycket bra idé. Jag har inte ätit där sen dess, ser fram emot det! Datumet måste ju ligga så nära nyår som möjligt i så fall.

    SvaraRadera