söndag, december 07, 2008

Vila i Frid Älskade Farmor

I natt somnade hon in, min farmor. Dom ringde igår och sa att det var nära, att hon började försvinna in i dvala. Jag hoppas att hon inte hade ont och att hon fick somna in så smärtfritt som möjligt. Det är svårt när hon är så långt bort, att inte finnas där för henne. Men vi hann alla få tid att säga adjö och jag vet att hon var redo att lämna jordelivet. Nu är hon borta och det känns konstigt att greppa att någon som funnits där i nästa hundra år inte finns med oss längre. Hon hade ett långt och händelsefullt liv med mycket barn och barnbarn. Jag hoppas att hon möter farfar på andra sidan. Sov gott farmor, jag tänker på dig.

Bild lånad från Momorialcards

1 kommentar:

  1. tänker på dig.. nu gosar hon säkert med frasse...varma kramar

    SvaraRadera