torsdag, januari 08, 2009

Den Stora Pizzadagen

Det är verkligen inte ofta jag äter pizza men idag var det oundvikligt. Plus att det är lite av en årlig tradition. Det var en väldigt rolig, trevlig men lite förvirrande kväll igår. Och tydligen syntes jag mer än jag trodde och önskade i rutan men SMSen har trillat in hela dagen med glada tillrop från vänner och bekanta. Chris var på plats. Det var längesen vi sågs så det var roligt även om det var lite kort. Vi får ta igen det en annan dag. Arne var glad i hatten och Peaches, Alfa, Grisen, Vita, Grisen och Smilla var på plats. Kickan rasade över en sittpuff på Berns och vaknade med svullen fot men det är nog fler än hon som är lite kantstötta idag. Jag även ägnade en del tankar åt ett litet nyårslöfte jag har och tror nog att det kan bli ett bra år det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar