onsdag, januari 14, 2009

Husdjur

Jag börjar känna mig som ett litet husdjur hos Kickan och Grodan G. Men det är jag så gärna. Det var bara en sån dag igår. Det behövdes mat och vin och långa diskussioner. Så det blev dags att bli husdjur igen för en kväll. Men den här gången tog jag mig hem innan det blev morgon igen och det var skönt när jag vaknade i morse. Dom där två är verkligen några av dom mest generösa och gästfria människor jag har träffat. Hoppas att jag får tillfälle att vara husdjur snart igen.

2 kommentarer:

  1. Nätdejting tror jag funkar sämre än att exempelvis träffa någon via en blogg, där du kan läsa allt om personen... Har funkat för en del jag känner faktist, tipset e överlämnat ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Och faktiskt, min mest romantiska kärlekshistoria just nu är ett par som träffats via Flickr så det är inte alls en omöjlig tanke. Kruxet är bara att man måste vara lite mer offentlig med vem man är än jag är då :) Får se vad som händer, mer info kommer.

    SvaraRadera