söndag, januari 18, 2009

Lokala Gymmet

Nu har dom börjat hälsa med förnamn på gymmet där jag tränar. Jag blev lite förvånad men det är rätt smart av dom att göra så. Då känner man sig duktig som är där ofta. Det vore så bra om jag kunde fortsätta träna lika mycket som jag gör nu och för en gångs skull lyckas hålla motivationen uppe under en längre period. Det väger dessutom upp för mitt annars ganska så regellösa liv och gör det också ok att äta Bronco Burgare och dillchips allt som oftast. Jag har tyvärr noll karaktär när jag varit ute, så har det alltid varit. Men Viktklubben verkar funka rätt bra även om jag sitter och småljuger för mig själv ibland när jag fyller i.

2 kommentarer:

  1. nu är jag också duktig och tränar. dock bara i hornstull. träna tillsammans?

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är ju så dålig på att ta mig till söder tyvärr.

    SvaraRadera