onsdag, februari 25, 2009

Packåsna

Så fort folk får reda på att man ska till USA så börjar listorna trilla in. Dom där listorna på vad man ska handla och ta med hem för att det är så mycket billigare där. Tessie, jag menar inte dig... Du är i gott sällskap. Men jag har själv skickat listor till folk så jag har inga problem att handla åt andra. Men man kanske inte kan bära hur mycket som helst. Jag får kanske ha nån slags maxgräns för när jag inte kan ta emot beställningar längre. Jag hade ju tänkt att fylla väskorna med mina egna grejer också.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du kommer iväg.
    NY är underbart. Jag var där två gånger förra året.
    Hittade du någon billig resa och hotell?

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Ska bli superkul. Helt ok deal faktiskt även om det var lite dyrare att flyga just dom datumen vill ville.

    SvaraRadera