tisdag, februari 10, 2009

Skaffa En Hobby

Redan förra året funderade jag på om det inte var dags att skaffa sig en hobby. Men om det inte kommer natruligt, om man liksom måste krysta fram en hobby bara för att, då känns det ju lite konstigt. En gammal kollega till mig var galen i Märklintåg. Det är ju kul men det känns lite mossigt. Och var ska man ha hela banan? Ibland önskar jag att jag var jätte intresserad av golf eller att jag tyckte att det var toppen att gå på matlagningskurser. Det kanske jag gör också men det blir liksom inte av. Och om jag ändå inte har någon direkt hobby så borde jag ju i alla fall kunna pallra mig i väg och träna lite oftare på kvällarna. För även om det är skönt ibland känns det rätt trist att spendera en massa timmar på Tv soffan varje vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar