torsdag, februari 12, 2009

Struktur

Ok, nu är det dags att få till lite mer struktur. Jag har egentligen ingen lust och vill helst att någon annan ska fixa åt mig men det verkar ju inte hända. Nu har jag varit allmänt förvirrad och smått vilsen sen nån månad och nu tror jag att det är dags att få lite ordning i huvudet och runt omkring. Inte bland mina saker, dom är som vanligt lite för städade opch ordnade, men rent mentalt och visionsmässigt. Jag är inte helt säker på hur jag ska börja nysta om jag ska vara ärlig men jag tror att det har nåt att göra med att återgå till gamla vanor. Vanor som jag sen tidigare vet fungerar men som jag har tappat bort.

1 kommentar:

  1. Ingenting finns på facit förrän det är över. Inget av det uppräknade e över ;) Närmast får du rätt svar på jsonshanka@hotmail.com *S*

    SvaraRadera