söndag, mars 08, 2009

Marklyft

Tydligen är jag duktig på att göra marklyft. Hade ingen aning om det, hade aldrig provat. Eller så säger PT killen bara det för att få mig att bli glad och motiverad...Men jag väljer att tro på att han talar sanning. Det är roligare så. Allt hade förstås varit ännu bättre om jag inte fått problem med klämda nerver i armen och att min högerarm fortfarande är ganska bordomnad. Ska försöka få ordning på det i morogn. Men jag var ändå tvungen att fira kvällen med chicken fajitas, hårdrock (Metallica) i Globen och massor av vitt vin med Chris och gänget. Bra kväll men jag är lite trött på att gå ut just nu känner jag.

3 kommentarer:

  1. jag tar gärna båda svaren om det går för sig...

    SvaraRadera
  2. Har du pratat med din PT om att stretcha ut Pectoralis Minor upp mot 10 ggr/dag. Kan vara en lösning för bortdomning i armen om du nu inte redan har magnetröntgat dig?

    SvaraRadera
  3. Okej. Hoppas naprapaten kan hjälpa dig. Men nu svarade du ju bara på den tredje frågan o inte den andra... ;)

    SvaraRadera