onsdag, mars 11, 2009

McDreamy

Ok, jag har rannsakat mig själv hela dagen och visst finns det en del konkreta anledningar till varför allt känns skit just idag. Inte för att det hjälper direkt men det är bara att hålla ut. Och det verkar inte bara vara jag som är låg. En hel del runt omkring har kärleksproblem, är rastlösa, har ont eller är griniga. Fullmånen spökar också, om man nu tror på det. Jag kan ju inte sova ordentligt när den är full. Förhoppningsvis blir det bättre ikväll så att jag är piggare i morgon. Då blir det en vända på stan. Behöver dricka lite vin med Rocky tror jag. Och prata ut om kärlek och vad tusan man ska göra med livet. Men innan dess kanske jag blir lite gladare av att titta lite på McDreamy.

3 kommentarer:

  1. Kollar du på McDreamy just nu så ere paus ;) Anledningarna finns. Men nä, här passar dom inte o skriva. Håller med.
    Allt bra med dig?

    SvaraRadera
  2. Jo. Men vet inte att det stärker att veta att någon annan känner likadant. Bara bekfäftar situationen liksom.
    Kan jag göra något för att få upp ditt humör? Skriva en dikt, citera Grekiska kungar, friöversätta Dylan eller...

    SvaraRadera
  3. Mc dreamy och mc Steamy... Mums!!

    SvaraRadera