tisdag, mars 03, 2009

Modiga Bloggare

Jag tycker att bloggare är fantastiska. Själv är jag ju ganska anonym och inte särskilt utelämnande men det finns så många andra starka, modiga, underbara, sköra, ledsna, övergivna, nykära, stolta och härliga bloggare som ärligt och uppriktigt berättar om sitt allra innersta, sitt allra hemligaste. Det är fantastikt tycker jag och det påminner mig varje dag om att det finns så mycket likheter mellan oss människor. Vi tampas med samma prövningar och utmaningar. Att dela det med människor man aldrig träffat och inte vet vad dom heter eller hur dom ser ut (i de flesta fall) är ganska speciellt.

1 kommentar:

  1. Ja, jag tycker också det är speciellt. =) Tänk att sitta och "blotta" sig så som man gör, och dela sina tankar. Helt otroligt. men också roligt. kraam

    SvaraRadera