onsdag, mars 25, 2009

Spara och Slösa

Alla pengar ska sparas till NY så det har varit konsumtionsstopp ett tag nu. Det funkar rätt bra ett tag men sen blir man rätt trött på det man har i garderoben. Trots att det är snö ute så börjar det bli dags att tänka på vårkläder och nya fina skor. Det är tur att vi åker snart för jag kan nog inte hålla mig mycket längre. Det ska verkligen bli otroligt skönt att komma bort härifrån faktiskt. Jag vet att jag ska jobba på min tacksamhet och det jag redan har och allt det där. Och jag försöker tämja min rastlöshet med timmar i gymmet och mycket jobb. Men...helt lätt är det inte ändå. Det är det faktiskt inte.

5 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur du känner

    SvaraRadera
  2. Vet liksom inte riktigt vad man ska göra åt det men får försöka sysselsätta mig och göra kul grejer så gott det går.

    SvaraRadera
  3. En vecka. Ska försöka uppdatera lite i bloggen där borta också. Om jag hinner...

    SvaraRadera
  4. Förstår att det kan va svårt att vänta =)

    SvaraRadera