måndag, april 27, 2009

Singelstatus

Hörni, nu är det faktiskt flera stycken av mina kära singelbloggerskor som knappt kan passera som singlar längre. Det börjar likna pojkvän på flera håll tycker jag. Jätte kul och inger hopp om att det faktiskt finns bra, snälla, snygga, härliga singelmän där ute nånstans. Jag har förstås ingen aning om var men ni kanske kan tipsa. Rocky Spraydejtade i veckan men la ner direkt. Inte för att inget hände utan tvärtom, det var för mycket som hände. Kanske det får bli nätet ändå.

2 kommentarer:

  1. "Jätte Kul" du låter inte speciellt övertygande.

    SvaraRadera
  2. Nej, jag kände det också. Fan också. Nog ytterligare ett bevis på att jag är så där kort och sur som jag skriver ovan... Men jag är faktiskt glad på riktigt för deras skull!

    SvaraRadera