onsdag, maj 06, 2009

Return Of The Trumslagare

Jag har verkligen försökt att ducka, men visst. Det var nog oundvikligt. Ny tjänst, stress, resor, möten och allt annat runt omkring. Och nu är dom tillbaka tror jag. Dom där små trumslagarna inne i huvudet som påminner om att det är dags för en lagom dos migrän. Trodde nästan att jag kunde låtsas som ingenting ett tag men det verkar inte funka så som jag hade tänkt mig. Men än är det kanske inte för sent. Kanske kanske att jag klarar mig undan det värsta om jag sniglar mig hem på studs, lägger mig i horisontalläge, knaprar i mig lite tabletter och har det tyst och mörkt. Då kanske dom har gett sig av när jag vaknar. Kanske. Tur att jag har vit vecka i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Bästa du, du måste ta hand om dig. Unna dig en lugn, skön hemmakväll så snart du kan. Med fotbad, te och bra bok. Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Det var inte tal om vare sig bok eller forbad igår kan jag säga. Låg som en grönsak. Borde nog inte vara på jobbet idag egentligen. Men det kommer bli väldigt lugnt resten av veckan.
    Kram

    SvaraRadera