fredag, maj 08, 2009

TGI Friday!

Har knappt fattat att det är fredag men skönt är det. Kanske att jag ska slita mig från jobbet nu. Just bara för att jag har vit vecka så har folk bjudit på öl (och jag har tackat nej) varenda dag sen i tisdags. Så kanske det är alla andra veckor också men det känns ju extra påtagligt nu så klart. Nu ska det bli en lugn helg med tid för att beta av alla dom där to do sakerna jag har på hög hemma. För det där med utgång och eventuella dejter och sånt blir det inget av med på ett tag. Det får bli fokus på annat nu.

3 kommentarer:

  1. Bra! Coolt av dej att kunna stå emot saker o ting sådär! :) ha en underbar helg! kram på dej

    SvaraRadera
  2. Duktig-fredag med typ gymbesök och annat fixa & dona kan vara himla skönt. För att inte tala om att sova opåverkad och vakna obakis med hela helgen framför sig. Fast man vill ju inte alltid ha det så. Omväxling förnöjer.
    /Bror Duktig AKA Marcus

    SvaraRadera
  3. Nåt gymbesök har det tyvärr inte blivit men väldigt skönt att vakna obakis!

    SvaraRadera