tisdag, juni 02, 2009

Alltså, Ingen Cliffhanger

Haha, nej nej. Det där var ingen cliffhanger. Det finns ingen sommarromans. Än. Kunde ha funnits men nu befinner jag mig långt ifrån vänner och bekanta (av mycket märkliga anledningar) så med det blir det inget. Nej, nu är det fritt fram för helt nya förmågor. Alltså än så länge okända sommarromanser. Det var dags att släppa lite bagage och börja på ny kula liksom. Just nu undrar jag hur jag tänkte när jag tog vissa beslut men förhoppningsvis visar det sig med tiden. Shit vad jag är kryptisk nu. Allt kommer att klarna med tiden. Hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. Nä sluta tala i gåtor, jag blir såå nyfiken =)

    SvaraRadera
  2. Det funkar inte att blogga i gåtor. Men ha en finfin sommar med galet heta romanser!
    /Marcus

    SvaraRadera