tisdag, juni 30, 2009

Nu Är Det Inte Långt Kvar...

Gud vad jag längtar! Nu är det bara dagar kvar. Sol, festival, Dave på scen och goda vänner i publiken. Arvika kryper närmare för varje minut. Jag som hade tänkt att sola, bada och grilla i kväll också. Men det verkar inte som om jag vare sig kan eller orkar. Så nu ska jag bara hem och försöka få stopp på ett eventuellt litet migränanfall. Tydligen behöver jag bli påmind regelbundet om att jag inte orkar vad som helst och att jag är dödlig som alla andra. Men snart, snart blir det Depeche.

4 kommentarer:

  1. jag ska oxå dit!! Tänker spana mystiskt på alla tjejer som skulle kunna vara du...

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det blir nog inte helt lätt. Men jag kan i alla fall säga att jag är blond och typ 1.70 lång..

    SvaraRadera
  3. hahaha... Då såg jag ju dig!!! helt säker på att det var du... ;)

    SvaraRadera