lördag, juni 13, 2009

Samma Gamla Midsommarångest..

Jag trodde faktiskt att jag skulle slippa den i år. Eftersom jag är bortrest. Men icke. Så naivt av mig att tro det. Det har ju blivit precis som vanligt. Alla ändrar sina planer, ingen kan bestämma sig och allt hålls öppet in i sista sekund. Så nu blir det inte alls som jag trodde. Det är helt sjukt att det blir så här. Varje år. Samma sak med Nyårsafton. Att det liksom aldrig kan flyta på bara. Jag kanske måste starta en ny tradition så att man vet vad man ska göra varenda år. Lite trött på detta om jag ska vara ärlig.

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Jag menar .. hur svårt ska det behöva va att hålla sig till en plan och inte vela hit och dit =/
    I år känns det plötsligt så självklart, men det finns år då jag verkligen bojkottat hela grejen.

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt för dig! Ja, jag tror att det är lätt att tro att bara man inte är singel så kommer alla såna här högtider att ordna sig men jag vet massor av par som har lika svårt att bestämma sig. Precis, hur svårt ska det vara?

    SvaraRadera
  3. Vet precis hur det är. Men nu har i alla fall midsommar ordnat sig.

    SvaraRadera