fredag, juli 24, 2009

Nytt Läge

Nu har dom snart flyttat in alla tjejerna. Alla som flyttat till söder. Typ några kvarter ifrån varann. Jätte fina lägenheter, dom jag har sett hittills! Man blir inspirerad till att fixa grejer hemma i lägenheten men mina krafter är långt ifrån på topp just nu. Så när dom dricker champagne och äter snittar hemma hos Alfa ikväll så kommer jag att sitta med så länge jag orkar, titta på och hoppas att min tid kommer snart. Sen. Och sakta börjar jag inse att jag inte kommer att orka se världens bästa liveband nästa fredag.

3 kommentarer:

  1. Ja, planen var det. Men det ser inte ut som att jag vare sig orkar eller klarar det tyvärr..:(

    SvaraRadera
  2. Hur trist det än låter så tror jag du kommer vinna mycket på att lyssna på din kropp som verkligen verkar demonstrera just nu.
    Stor kram från mig.

    SvaraRadera