lördag, augusti 22, 2009

En Smak Av Verkligheten

Idag har jag smink och till och med parfym! Det brukar jag visserligen ha varenda dag i stort sett i vanliga fall men i mitt nuvarande tillstånd så har det mest varit mysbyxor och tofs på huvudet som daglig outfit. Men idag ska jag samla kraft och ge mig ut på stan. Kickan ska firas inför bröllopet och även om det så klart hade varit mycket roligare om jag inte bara kunde vara med lite grann utan om jag kunde vara med till solen gick upp och dansade på bordet så får man vara glad för det lilla. Att se sig själv i smink och lite mer vanliga kläder känns som en påminnelse av det vanliga livet som förhoppningsvis finns där framme runt hörnet. Det kanske finns lite hopp trots allt.

4 kommentarer:

  1. Hej hej! Skickade just dig ett mail..Kramen på dig

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du får en underbar kväll på stan! PUSS

    SvaraRadera
  3. Hoppas det var en underbar kväll.

    SvaraRadera
  4. Hej alla,
    Tack söta för pepp och mail! Det gick ju bra.
    Kram

    SvaraRadera