fredag, september 18, 2009

GI dags

Vi får se hur länge det här håller...Har ju suttit hemma och ätit (tröstätit?) alldeles för mycket ganska länge nu och livet känns ju inte direkt roligare om man dessutom inte kommer i sina kläder. Så nu tänka jag att jag skulle prova lite GI ett tag. Det har funkat rätt så bra i ett par dagar så jag hoppas att jag orkar fortsätta lite längre. Det finns ju massor av goda recept så det går ju ingen nöd på mig direkt. Idag blir det nog rödbetor med fetaost och rostade pinjenötter. Det är inte fy skam tycker jag. Och igår blev det thaikyckling med gul curry och färska grönsaker. Bara jag håller mig borta från alla mackor ett litet tag...

Bild lånad från Recept.nu/Tv4

3 kommentarer:

  1. Det är LCHF som gäller. Värsta mirakelkuren säger de som har provat. Googla!
    /Marcus

    SvaraRadera
  2. Leva Flintstoneliv! Ska kolla upp.

    SvaraRadera
  3. Lycka till tjejen !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera