onsdag, november 18, 2009

Kurbad

Jag älskar elevbehandlingar. Visst är det inte lika lyxigt som att gå på tex Sturebadet men å andra sidan gör priset att man kan gå så mycket oftare! Dessutom bor jag precis i närheten av ett ställe där jag kan få SPA behandlingar. Passade på att boka in mig i nästa vecka. Hur känns det här tycker ni...Jag tycker att det känns toppen.

En härlig behandling med det lilla extra. Börjar med kroppspeeling som avlägsnar döda hudceller och banar väg för örterna /mineralerna eller algerna i kurbadet och ökar dess effekt. Du väljer mellan mineralbad, thalassobad eller 1 av 3 örtbad. Badet väljer du tillsammans med terapeuten som kommer att presentera de olika badens effekter och egenskaper för dig. Medan du njuter av badet ges en ansiktsrengörning, ansiktsmask och en avstressande ansiktsmassage. Kuren avslutas med en mjukgörande bodyspray. Huden är nu mjuk och len och du har samlat ny energi för resten av dagen. (ca. 55 min)

3 kommentarer:

  1. Shit det där låter ju riktigt nice ;=) ! Kör en dubbel på en gång vetja. Det är du värd.

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kanske får bli så. Kram

    SvaraRadera
  3. Låter underbart lyxigt =)

    SvaraRadera