lördag, januari 23, 2010

Make Me Lisbeth

Var och tränade med min PT idag. Tydligen är jag en duktig elev. Mycket bra! Hela proteindieten funkar faktiskt väldigt bra hittills men det har å andra sidan inte gått så lång tid så det är kanske lite tidigt att säga för mycket. Hur som helst. Det var hur som helst ganska intressant att höra vad andra tjejer som kommit till tränaren har satt som mål med sin träning. Flera stycken hade nämligen sagt att deras mål var att se ut som Lisbeth Salander. Hmmm. Visst, jag tycker att Lisbeth är svincool och Noomi Rapace är jätte vacker. Men rollfiguren Lisbeth är ju en näst intill anorektisk kedjerökare. Det går inte riktigt ihop med träning och friskvård i min värld. Har man som mål att se ut som en artonåring när man är närmare fyrtio så har man nog kanske lite svårt att acceptera sitt åldrande...

4 kommentarer:

  1. make me jennifer aniston?

    SvaraRadera
  2. Hon är faktiskt obehagligt smal om jag får säga min mening :-/ Får ju hoppas att de personliga tränarna kan få dem på andra tankar.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att träningen går bra ! Det är så nice när man märker förändringarna och man får den där booooosten.

    Lisbeth Salander ?? Tänk om, tänk rätt ;=) !

    Kraaaaaaaam
    /Douglas

    SvaraRadera
  4. Jaaaaa, make me Jennifer Aniston!

    SvaraRadera