onsdag, mars 17, 2010

Bakom Lyckta Dörrar

Nu är det hårda bud som gäller. Fick domen från en av mina medicinmän idag och nu ska det bli ordning på torpet. Det är lätt att trilla tillbaka i gamla mönster och beteenden men kroppen säger ifrån snabbt och nu är det mer lugn och ro och vila som har ordinerats. Veckodagarna är i stort sett bannlysta från annan aktivitet än att gå till gymmet. Allt för att orka göra lite roliga saker på helgen. Inte mig emot. För tillfället behöver jag strikta scheman för att kunna hålla mig på spår och det finns inte mycket marginaler för utsvävningar. Så mitt hem kommer att vara min borg och dom som vill se en skymt av mig kvällstid i veckorna hittar mig i gymmet.

2 kommentarer:

  1. Det här kommer att bli så bra!! KRAMKRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det tror jag med. Tar lite tid bara. Tack för pepp! Kram

    SvaraRadera