måndag, mars 29, 2010

Spring Collection

Har ni tänkt på att man nästan alltid shoppar samma saker? Så gott som omedvetet söker man sig till samma typ av plagg och färger ute i butikerna och garderoben fylls oftas på med sånt man redan har. Så är det i alla fall för mig. Med betoning på färgerna svart, lila och rosa, jeans och klackskor som jag för det mesta ändå inte kan gå i. Och klänningar. Alldeles för många. Ibland har jag önskat att någon annan skulle peka lite åt mig och sagt att 'det där, det där skulle vara jätte fint på dig' och hållt fram nåt jag aldrig annars skulle sett. Först hade jag nog knorrat och inte tyckt att det var min stil men sen hade jag nog insett att det var kul med lite nya infall och stilar. Någon personlig shoppare har jag absolut inte lust att lägga några pengar på men jag tror att det går precis lika bra med tjejgänget. Dom är bra på att köpa fina grejer och en hel del av dom har dessutom lite annan stil än jag vilket borde innebära att dom kan ge mig lite nya direktiv. Peaches kan få peka ut en kavaj och Vita är grym på jackor. Det hade varit härligt med lite nytt i garderoben. Har en stark längtan efter att få börja om lite på nytt. Som när jag klippte av mig håret. Och det blev ju bra. Så tjejer, hjälp mig med inspiration och shopping av en ny sping collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar