tisdag, april 13, 2010

Halsfluss

Gud vad det är synd om mig just nu! Hux flux fick jag halsfluss och ligger hemma med närmare 40 graders feber och har så ont i halsen att jag inte kunnat äta sen igår lunch. Jag är skit hungrig! Läkaren tog en snabb titt och skrev ut penicillin och förhoppningsvis kanske febern ger med sig lite i morgon. Kan inte minnas när jag hade så här hög feber sist. Det gör ont över allt. I kroppen, i huvudet, i halsen. Kan knappt dricka vatten så det är svårt att få ner något i matväg. Hoppas hoppas att jag snart kan börja äta igen. Tills dess ligger jag mest här i feberfrossa och tycker synd om mig själv.

5 kommentarer:

  1. uuuusch lider med dig! Halsfluss är förjälvigt! Drick kallt!

    Hoppas du blir frisk snart!

    SvaraRadera
  2. krya på dig massa sötnosan! vi måste ses snart, jag kan komma in till stan eller om du vill komma ut! kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också sjukt synd om dig ! Fy fan vad värdelöst =( Krya på dig!!!

    Många kramar !!

    SvaraRadera
  4. Tack fina ni för hälsningar! Hoppas jag blir bättre snart så jag kan äta igen. Känns som om jag tynar bort här hemma...kram

    SvaraRadera