söndag, april 25, 2010

Ljusglimtar

Jag hamnade på en tjejdrink i fredags vilket nog var precis vad jag behövde efter den här veckan. Svalt chablis och massor av samtal med starka, smarta, driftiga, omtänksamma och roliga tjejer. Det var en salig blandning av folk och många hade aldrig setts förut. Än en gång blir jag förundrad över hur mycket man ändå har gemensamt, hur mycket man kan relatera till och så klart hur många bekanta man delar. Stockholm är som bekant rätt litet. Hur som helst så gav alla dom där tjejerna mig energi och lite jävlaranama och det behövde jag. Sen har jag blivit ompysslad av min kära mor och idag vågade jag mig på första träningspasset igen efter halsflussen. Jag kan säga att jag verkligen har saknat gymmet och kroppen blev glad av att få jobba lite igen. Så det finns ljusglimtar i den här veckan också trots att den varit tung. Saker händer av en anledning och i den ordning dom ska vill jag gärna tro just nu och tröstar mig med en av mina gamla favvoplattor från 90-talet.

3 kommentarer:

  1. Har inte heller tränat ordentligt på ett bra tag men nu j*vlar kryper det i kroppen ;=) Hoppas det gick bra för dig !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Jag överlevde! Nu ska vi tusan träna i veckan Douglas. Kram

    SvaraRadera
  3. Det kan du hajja att vi ska ;=) !!

    KRAM!
    /Douglas

    SvaraRadera