torsdag, april 01, 2010

Pink Thursday

Trots att hantverkarna tvingade upp mig i ottan (varför ska dom alltid komma så sabla tidigt?) så känns det som det kan bli en bra dag idag. Det vore skönt för den här veckan har jag mest varit förbannad, irriterad och stressad. Men det är påsk nu och äntligen röda dagar och ledigt. Chefen har tvingat oss att jobba halvdag idag men sen ska jag hem och packa väskan och ladda för Prag. Vore toppen om jag hann få lite ordning hemma också efter hantverkarna innan jag åker. Brukar alltid städa och fixa innan jag reser nånstans så att det känns kul att komma hem sen. Det är aldrig kul att komma tillbaka till en lägenhet i kaos. Efter det gubbarna gör idag så är lägenheten i stort sett klar igen efter förändringarna i höstas. Äntligen!

Bild lånad från Martha Stewart

1 kommentar: