torsdag, juni 17, 2010

Genom Eld

Solen är tillbaka och det här ljuset som jag äntligen har börjat se i slutet av tunneln lyser starkare för varje dag. Det är som om elden som slocknade äntligen har börjat flamma upp igen och det är en helt underbar känsla. Det har varit en lång och hård läxa att gå igenom en sån här smäll men som så mycket annat vill jag tro att det leder till något bättre. På sikt. Något hållbart, något som ger perspektiv. Sommarplanerna börjar ta form nu och det är fantastiskt att jag kommer kunna njuta av den här sommaren. Förra sommaren låg jag inne och tittade ut på livet som fortsatte utanför fönstret. Men nu! Nu. Nu är det min tur. Som jag ska njuta. Med början precis just nu. Sätter på 'Genom Eld' med Oskar Linnros (en av årets bästa plattor) riktigt högt och insuper sommaren.

2 kommentarer:

  1. Har lyssnat på den oavbrutet sen i lördags. Bästa skivan just nu. //Z

    SvaraRadera
  2. Jag vet, man kan inte sluta lyssna. Kul att se dig i fredags vännen! Kram

    SvaraRadera