fredag, september 03, 2010

Helg och Höstplaner

Det har pratats om och planerats en hel del resor med vännerna dom senaste veckorna. Weekends i Istanbul. Tjejhelg i Monaco, vänner i Amsterdam och klubbar i Berlin. Skidor i Rocky Mountains och safari i Botswana. Underbara Miami. Istanbul blev det inget av med tyvärr och det mesta är kvar på planeringsstadiet. Men jag mjukstartar med London nästa vecka så får vi se vart det bär av under hösten och vintern sen. Eftersom det redan är kallt nog för att behöva vantar här hemma har jag snabbt börjat fantisera om vita stränder och paraplydrinkar. Och om NY så klart. Alltid NY. Man kan verkligen vara kär i en stad. Men helgen kommer att spenderas på hemmaplan och efter hela den här hostiga veckan så tycker jag att jag snart har gjort mig förtjänt av ett glas vin eller två.

2 kommentarer:

  1. Tycker verkligen du är värd ett stort glas vin.
    Jag åker till NY på söndag.
    Ha det så skönt i London.

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att det blev ett väldigt stort glas vin :) Hoppas att du har det toppen i NY! Kram

    SvaraRadera