fredag, september 17, 2010

Tjejhelg

TGIF! Vissa fredagar är helt enkelt mer behövda än andra. Den här kommer sannerligen som en gudagåva. Jag är helt slut. Trots att jag varit hemma sjuk (och jobbat hemma i och för sig) så måste jag vila upp mig känner jag. Men det verkar kunna bli massor av bra tjejenergi den här helgen och det behöver jag också (alla helger kan inte vara fyllda av mystiska män ni vet, haha). Middagar, massa tjejsnack och kanske ett och annat glas vin. Lite fix och trix inför en stundande fest ska också hinnas med och sen är det ju faktiskt val också. Jag har varit pinsamt oengagerad i år måste jag erkänna...Men klart jag ska rösta.

2 kommentarer:

  1. Här är också en som varit ointresserad men som ändå ska rösta =)
    Tjejkväll låter mysigt. Känns som det var länge sen det var en sån för min del.
    Hoppas du får en kanonhelg!

    SvaraRadera
  2. Det blev en hel tjejhelg full med snack, vin och god mat. Mkt härligt. Hoppas att do också haft en fin helg! Kram

    SvaraRadera