torsdag, november 04, 2010

Jag Har Aldrig

Jo jag vet, jag är medelålders numera. Och det är tonårsfasoner att leka jag-har-aldrig. Men det kan faktiskt vara rätt kul. Fortfarande. Även om det är längesen nu. Och det finns massor av saker som jag aldrig har gjort. Den här listan är kanske en aning lite mer censurerad än det man brukar prata om mitt i nätterna...men här är några av alla mina mer oskyldiga jag-har-aldrig.
  • Jag har aldrig ägt en bil (men skulle bra gärna vilja ha en ibland)
  • Jag har aldrig haft en egen lägenhet som har tvättmaskin (jag drömmer om tvättmaskin!)
  • Jag har aldrig varit förlovat
  • Jag har aldrig varit gift
  • Jag har aldrig varit i Thailand (som precis ALLA andra svenskar verkar ha varit)
  • Jag har aldrig spelat golf
Ibland undrar jag faktiskt när jag kommer att bli vuxen.

3 kommentarer:

  1. Själv är jag bara marginellt vuxnare tack vare mina numera mycket sällan använda golfklubbor. Härligt att det finns spännande saker kvar för oss att utforska... :-)
    /Marcus

    SvaraRadera
  2. Exakt :) Fortsätt vara nyfiken.

    SvaraRadera