måndag, november 01, 2010

Rastlöshet och Otålighet

Ja, det kanske är samma sak. Men herregud, jag blir galen. Trots att tiden går så snabbt har jag noll känslomässigt perspektiv på hur längesen saker var. Dvs - jag tycker att det har gått en EVIGHTET men sen visar det sig att det inte ens gått 24 timmar. Till exempel. Jag kan bara inte vänta. Kan inte. Alls. Vill att det ska hända nu. NU. Och det bara kryper i hela kroppen. Och jag vill skicka det där mailet, ringa det där samtalet, boka det där vad det nu kan vara. I mitt huvud verkar tid innebära något helt annat än tiden på klockan eller i kalendern. Jag önskar så att jag var lite mer soft. Cool och laidback. Kanske lite vimsigare. Men tydligen ska jag drabbas av just den här egenskapen, rastlöshet. Det kommer driva mig till vansinne. Måste komma igång med träningen igen. Så snart som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar