tisdag, december 28, 2010

Ålskinn

Det verkar ibland som om jag tror att jag är fem kilo lättare och fem år yngre när jag shoppar... Nu har jag just burit hem en väldigt liten tight sak igen och undrar när jag kommer inse att jag kanske egentligen borde gå upp en storlek i kläder. Eller.. så skärper jag till mig och ser till att jag fortsätter komma i dom här små fodralen. Den här svarta som fick följa med hem idag kommer till exempel att passa alldeles strålande på klubben nästa vecka i London tror jag. Träffade Zeta häromdagen och hon har varit noggrann och duktig och är skitsnygg (har hon i och för sig alltid varit) så jag blev lite inspirerad att ta tag i min mathållning jag med.

2 kommentarer:

  1. Sorry det har varit en hel del runt Jul och nu i mellandagarna. Så min träning har legat på dagtid (antar att du jobbar ? ) Efter nyår kan vi ta tag i det hela på riktigt !

    Kram
    /D

    SvaraRadera
  2. Jag har också tränat på dagtid :) Både måndag och tisdag. Men absolut, 2011, då jävlar. Kram

    SvaraRadera