måndag, december 13, 2010

Nyårslöften

Som vanligt när jag kommer hem från London så känns det som jag behöver lägga in mig på SPA...Är inte i så god form. Sena nätter med allt vad det innebär sätter sina spår så klart och vi ska bara inte tala om maten som en bonus på det. Frukosten har bestått av muffins och chailatte på Starbucks och sen toppar man glatt det med massa pubmat och pommes frites med majonäs på kvällen. Så därför, med bara några veckor kvar till nyår, är det nog dags att damma av dom där gamla klassiska löftena och komma igång igen i januari. Livet kan ju inte vara vara all play. Tyvärr måste man lägga in lite arbete också märker jag...Douglas, nu är det du som släpar med mig till gymmet omedelbums! Och hörni, på tal om nåt helt annat. Även om det var kallt i London så är det blå himmel och sol och man behöver sina solglasögon. I december! Jag älskar det.

2 kommentarer:

  1. Haha ja nu är det slut på sötebrödsdagarna !! Nu ska det bli hårdgrillning på gymmet ;=) !

    Kram!
    /D

    SvaraRadera
  2. Så fort det här jäkla halsonda är borta så är jag på!!

    SvaraRadera