söndag, december 05, 2010

Pyjamasparty

Vilken härlig helg. Fram för mer övernattningar hos vänner! Ingen som behöver tänka på att släpa sig hem mitt i iskalla natten. Och dagen efter blir det mysig frukost med tända ljus. Väldigt trevligt.

Nu börjar det snabbt dra ihop sig mot jul. Jag känner mig lite överrumplad ärligt talat, tiden går så fort. Inte en enda julklapp har jag handlat än så länge men det får bli nästa veckas projekt. I år ska det handlas i London där jag hoppas att det är lite mindre kallt än den sibiriska kylan vi haft här hemma. Men själva julledigheten blir hemma i Stockholm i år. Ingen långresa till vita stränder den här gången. Det får bli släkt och vänner istället innan det flygs i väg till London igen för konsert i januari.

2 kommentarer:

  1. Haha nu när jag tillfälligt bor hos kompisen ska jag se till att han fixar frukost åt mig också !

    Kram!

    SvaraRadera