torsdag, december 23, 2010

Uppesittarkväll

Det blir det inget av med i kväll. Uppesittarkväll alltså. Eftersom jag, precis som Rösten tydligen, råkade gå ut igår (det var faktiskt inte alls meningen) och stanna uppe väldigt sent så blir det en ganska tidig kväll idag. Man vill ju vara utvilad till festligheterna i morgon. Dessutom har jag redan hunnit röja bort det värsta stöket, slå in dom sista julklapparna och packa säcken. Så trots en smula trötthet är jag glad, nöjd och tacksam över att det blev jul på hemmaplan till slut. Det är så mycket resande ändå (även om jag snart skulle mörda för lite sol, men det får vänta). Dags att krypa in i julfamnen alltså och omlinda sig med skumtomtar, lussebullar och glöggte. God jul på er.

Och btw, tack Chris för hjälpen med tålamodet hittills! Det är nedräkning...

2 kommentarer:

  1. Jasså...här har vi varit och roat oss när det var träningsdags...? Det kommer medföra 1 extra set på varje övning när vi tränar ;)!

    God Jul !

    SvaraRadera
  2. Bra! Precis vad jag behöver. Träning i veckan. Kram

    SvaraRadera